Een proper bureau!

Alleen voor complete nerds…

(vind het zelf niet zo nuttig – zie de noodzaak niet om beperkingen van de fysieke wereld te gaan namaken op je desktop… wel leuk om naar te kijken)

Dit bericht werd geplaatst in bureau, desktop, filmpje, P, Youtube. Bookmark de permalink .

9 reacties op Een proper bureau!

  1. hidh zegt:

    Wat goed! Eindelijk software die is aangepast aan de fysieke wereld van de gebruiker, in plaats van software die van de gebruiker eist dat die zich aanpast aan de software!

  2. pieterr zegt:

    Wat een onzin.
    In de fysieke wereld is het net hopeloos omslachtig om documenten te ordenen en te archiveren (jouw eigen woonkamer als voorbeeld…). Waarom zou je dat in godsnaam willen nabouwen?

  3. hidh zegt:

    Mijn eigen woonkamer – als jij er bent…

    Maar los daarvan: omdat je nu net de voordelen van beide “werelden” op deze manier kunt combineren: de eindeloze opslagmogelijkheden van een digitaal medium, die je manipuleert met de ‘touch and feel’ van de echte wereld.

  4. PvC zegt:

    Da’s nu toch wel echt de reinste bullshit, zo’n software. Waar halen ze het toch vandaan? Die gasten slagen er keer op keer toch in het woord ‘computer-nurd’ naar een hogere dimensie te stuwen. Wat ben ik on-ge-loof-lijk blij dat mijn vrije tijd bestaat uit het verzorgen van m’n paard en het uitmesten van diens stal. Dat ruikt tenminste nog lekker ook. En aangezien ik hierin een fameuze expertise heb opgebouwd wil ik als eindejaarscadeau wel es die stal van jullie komen proper maken. Ge zegt maar en ik kom met waterlans, kruiwagen en harde schrobber ter plekke!

  5. pieterr zegt:

    Ooohhhhh…
    PvC… onze eigen cleaning hunk!

  6. PvC zegt:

    Lap, voor het eerst een beeltenis van mij op een weblog: sterk, Pieterr, al moet ik erbij zeggen dat m’n haar toen gekleurd was en ik normaliter geen marcellekes draag.

  7. Asfaltkonijn zegt:

    Ik moet dat hebben! Stop met zagen dat dat niet handig is; voor chaotische mensen als ik is dat de toekomst! Zeker in combinatie met een wacom tablet en een stylus. Perfect. Klote dat het nog niet op de markt is ..

  8. PvC zegt:

    Wàt moet jij hebben, Asfaltkonijn; Ik hoop dat programma en niet mij: ik wil hier nu ook weer niet de kuisvent van webloggend Vlaanderen worden hé 🙂

  9. Pingback: Zet eens vette vingers op een glazen tafel: Microsoft Surface « Om ter saaist

Plaats een reactie