Hallo Google?! Ik heb het écht wel over schermgrootte als ik aan inches denk…

image

Ligt het nu aan mij of krijgen jullie hetzelfde?

Dit bericht werd geplaatst in P en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Hallo Google?! Ik heb het écht wel over schermgrootte als ik aan inches denk…

  1. Jan Seurinck zegt:

    Hier staat het wiki-artikel eerst. Inderdaad, verder is het wel hetzelfde. Gelukkig werkt instant niet vieze woorden. Dat geluk hebben we dan weer wel 😉

  2. hidh zegt:

    Hmm, nee, ik heb dat alleen als ik ’25 inch to cm’ intik. Moeha!

  3. Ook wiki hier, zenne, maar wel grappig. BTW ik krijg ook iets over information networks in Christian homes?

Geef een reactie

