Nieuwste Vlaamse Viral

Move over, Gringo, hier is de volgende Vlaamsche Youtube ster: Ortwins campagnelied!!

(via)

Update: en dat het geen hoax is, bewijst dit linkoverzichtje.

Dit bericht werd geplaatst in 7de plaats Kamer, Boudewijn De Groot, campagnelied, cult, filmpje, grappig, In De Gloria, Meneer De President, onbedoelde viral, Ortwin, Ortwin Depoortere, P, protestlied, verkiezingen, verkiezingen 2007, viral, Vlaams Belang, Vlaamse kracht, Youtube. Bookmark de permalink .

4 reacties op Nieuwste Vlaamse Viral

  1. Stijn zegt:

    Ik mis hier nog ondertitels. Zo onverstaanbaar… En dat noemt zich dan verdediger van den Vlaemschen Siele.

  2. hidh zegt:

    O gelukkig. Ik dacht al dat ik het niet verstond omdat ik alweer te lang in Nederland ben…
    Het eindwoord heeft trouwens wel een hoog “Vermaelens Projects“-gehalte.
    (maarre – voor de doelgroep is het misschien wel effectief he, net zoals George Bush wel degelijk een goed politicus is)

  3. Ecce Homo zegt:

    Helaas P, ben je niet bekend bij Gazet van Antwerpen:

  4. pieterr zegt:

    Tja, ik heb het ook alleen maar opgepikt bij M.V. uit Gent hee… Maar Gazet Van Antwerpen heeft wel een spelfout van die andere VB-mandataris voor de eeuwigheid bewaard, zie screenshot
    De commentaren bij Youtube zijn ondertussen nl weggehaald.

Plaats een reactie