Ik verveel mij op het werk

Geen nood beste Googelaar die zich verveelt op het werk en dit zinnetje intikt!  Voor jou is er http://youtubedoubler.com/, dé site speciaal voor jou:

Verveling op het werk 

Het concept is even eenvoudig als geniaal: laat twee Youtube filmpjes tegelijk afspelen, en je krijgt hilarische effecten… Deze muzikale geit bijvoorbeeld, of je gehate rockband met een 2 Girls-1 Cup reactiefilmpje.  Maar het summum vond ik toch deze tragische en dramatische mashups met mijn nieuwe held Coppercab Michael (ja zelfs Wikipedia fame!). De max man!

(en zo passeerden weer een paar uurtjes)

Dit bericht werd geplaatst in P en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Ik verveel mij op het werk

  1. hidh zegt:

    Coppercab Michael, P feels your pain…

  2. hidh zegt:

    Tjonge, ik dacht eerst dat het één grote grap was van die jongen. Maar na dit videootje van zijn ouders begin ik me toch een beetje zorgen te maken over die familie: http://www.youtube.com/watch?v=vPEYIymlmEg

  3. Pingback: Coppercab Michael is groot geworden! | Om ter saaist

Geef een reactie

