Ik kan je hoofd binnenkijken en je brein besmetten…

Wedden?

The Final Countdown.  Wedden dat je er niet NIET kunt aan denken?

Probeer er nu maar eens vanaf te raken!

Dit bericht werd geplaatst in P en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Ik kan je hoofd binnenkijken en je brein besmetten…

  1. endelamangen zegt:

    zo ben je altijd welkom 🙂
    tattatataaaaa!
    tattatatataaaaa!!

  2. eScene zegt:

    Bedankt! Ik zat al heel de morgen met de “Samson-rock” in mijn hoofd, blij dat ik er van af ben 🙂

  3. tom bonte zegt:

    Lol @eScene !

    @omtersaaist: You bastards.

  4. treiner zegt:

    nee hoor
    een beetje verliefd van andre hazes
    en probeer jij daar nu maar eens van af te raken

Geef een reactie

