Geschokt en bedrogen voel ik me!

Blogger achter Stuff White People Like

De schrijver van “Stuff White People Like“, een satirisch-antropologische observatie van de blanke, hoog-opgeleide, politiek correcte stedeling, is … zelf blank.

Dit bericht werd geplaatst in blank, blog, grappig, hipsters, liberals, P, political correctness, politiek correct, satire, stadsbewoners, yuppen, yups, zwart. Bookmark de permalink .

2 reacties op Geschokt en bedrogen voel ik me!

  1. Benjamin zegt:

    Ik had niet anders verwacht eigenlijk 😛

  2. Pingback: Nederlanders in de ogen van buitenlanders | Om ter saaist

Geef een reactie

