Hoe takel ik een auto: foto-handleiding in tien stappen

Ik weet het, het is een internetklassieker. Maar H kreeg er dit weekend toch weer eens de slappe lach van…

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Dit bericht werd geplaatst in auto, auto in het water, auto uit het water halen, auto's, fotoreeks, hilarisch, P, takelen, takelwagen, vrachtwagen, vrachtwagens. Bookmark de permalink .

4 reacties op Hoe takel ik een auto: foto-handleiding in tien stappen

  1. futtta zegt:

    ook te taggen als ‘hoax‘ misschien? 😉

  2. Pieterr zegt:

    Hihi 🙂

    Ik had ook op “Michael Long” “Truck and Crane Hire” gegoogled (bestaat dus echt http://www.irishtrucker.com/articles/2004/december/long.asp ) en inderdaad, de twee laatste zijn gephotoshopt – eerherstel voor deze Michael.

    Wel grappig hoe zoiets blijft voortleven en telkens gerecycleerd wordt, de versie op Snopes heeft één (heel slecht bewerkte) extra foto, de recente versie hierboven ziet er al geloofwaardiger uit hoewel ik die groene vrachtwagen wel héél hoog boven het water en ver van de kant vond liggen (en redelijk ongeschonden).

  3. Benjamin zegt:

    Straks moeten ze het water weghalen! 😛

  4. Pingback: Dagelijkse dosis links 11-03-2008

Geef een reactie

