“20 minutes or so on why I am 4Barack”

Vodpod videos no longer available.

Lawrence Lessig, één van de slimste mensen ter wereld, legt uit waarom hij kiest voor het hart, en niet voor het verstand…  Lessig mag misschien geen passievol redenaar zijn, let op zijn spel met lettertjes en fragmenten.  Twintig minuten doordachte argumentatie, zeg nu nog eens dat Amerikaanse verkiezingen een oppervlakkige bedoeling zijn!

Dit bericht werd geplaatst in 20 minuten, 2008, Amerikaanse presidentsverkiezinge, Barack Obama, democraten, Hillary Clinton, Lawrence Lessig, Mac, P, presentatie, primaries, USA, verkiezingen, VS. Bookmark de permalink .

6 reacties op “20 minutes or so on why I am 4Barack”

  1. Benjamin zegt:

    Ik ben een vluchtig internetmens, heb geen 20 minuten 😛

    Doet me denken aan een blogpost hier (meen ik mij te herinneren) over de vluchtigheid van nieuws tegenwoordig.

    Maar ja, waar? Eigenlijk: waar is de zoekfunctie , P? Zou handig zijn 🙂

  2. Pieterr zegt:

    Oh ik typ een zoekopdracht altijd met de hand in…
    http://omtersaaist.net/?s=lessing versus http://omtersaaist.net/?s=lessig bijvoorbeeld 🙂
    Of ik gebruik Google….

  3. hidh zegt:

    Ik wil ook een zoekfunctie!

  4. Pieterr zegt:

    Pfff… Mietjes!
    Echte mannen tikken hun zoekopdracht in de adresbalk in!

  5. Benjamin zegt:

    Echte mannen? Waar? 😉

  6. hidh zegt:

    Ik wil ook echte mannen!

Geef een reactie

