Zo’n krantekop…

…roept bij mij dus echt de vreemdste beelden op:

man-met-twee-gelaten.jpg

Dit bericht werd geplaatst in associatie, bizar, gelaat, gelaten, gezicht, gezichten, H, kop, krantekop, vrij associëren met krantekoppen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zo’n krantekop…

  1. pieterr zegt:

    Tsss… ik moest toch al effe de tags lezen eer ik ‘m helemaal had.

  2. hidh zegt:

    Geeft niet hoor schat, ik heb ook wel eens moeite om mezelf te volgen.

  3. Pingback: Toch weer blij dat ik homo ben « Om ter saaist

Geef een reactie

