Vakantieherinneringen…

Zoeken naar een internetcafé op vakantie

Vervolg bij Ype en Willem,  “de eerste autobiografische fotostrip ter wereld“.  Helaas geen RSS-feeds, anders zou ik me direct abonneren!

Dit bericht werd geplaatst in autobiografie, autobiografisch, fotoblog, fotodagboek, fotostrip, fotostrips.nl, grappig, humor, origineel, P, Ype en Willem. Bookmark de permalink .

5 reacties op Vakantieherinneringen…

  1. hidh zegt:

    En herkenbaar hee… (bij ons ben ik dus die met het hoedje)

  2. Pieterr zegt:

    Mja.
    Behalve dat ik wél mail heb natuurlijk.
    En dat jij degene bent die nadien niet van die pc weg te sleuren is.

  3. Pingback: Geef eens een RSS-feed met Kerst! « Om ter saaist

  4. Pingback: Mijn geheime fantasie in de krant! « Om ter saaist

Geef een reactie

