Eddy Wally zingt Frank Sinatra

Iedereen heeft dit vast al lang gezien, maar ik heb toch nog flink gelachen toen ik uitkwam op Lisa’s verhaal over het spiek-schermpje:

Toen Eddy Wally zijn 75ste verjaardag vierde mocht ik de hele dag backstage fotograferen in het Sportpaleis. Ik mocht dus tijdens de repetities op het podium. Daar deed ik deze ontdekking…

Eddy Wally’s tekst voor “I did it my way”

Dit bericht werd geplaatst in Eddy Wally, fonetisch, fonetische transcriptie, Frank Sinatra, I did it my way, My Way, spieken, The Voice, The Voice of Europe. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eddy Wally zingt Frank Sinatra

  1. hidh zegt:

    Hie dus it his wee…

  2. Wendy zegt:

    Hilarisch!

    Doet me denken aan een tv fragment waar hij de titel van zijn favoriete film “Les Vacances de Monsieur Hulot” maar niet kon uitspreken. Was dat Man Bijt Hond?

Geef een reactie

