Om Ter Saaist vindt een koopje op Ebay

België te koop op Ebay

Pieterr:bod placeren?
Hidh: Tja, volgens mij verzenden ze niet naar Nederland…
Pieterr: hmm, kan… 10 milj euro is nochtans een koopje hoor
Hidh: ja, ik meen dat een Nederlander het ooit al eens gekocht had, maar de producent nam het toen na vijftien jaar weer terug wegens defecten.

(screenshot via, zie ook nog RTBF journaalverslag)

Dit bericht werd geplaatst in België, België op Ebay, België te koop, Brussel, Koninkrijk, opsplitsing, P, staatshervorming, Vlaanderen, wallonië. Bookmark de permalink .

8 reacties op Om Ter Saaist vindt een koopje op Ebay

  1. Pingback: Belgium For Sale « Ecce Homo

  2. Liesbet zegt:

    De persoon achter deze ‘verkoop’ is de journalist Gerrit Six:
    http://www.sixlog.be/2007/09/de-dag-dat-ik-belgie-verkocht/
    Heb ik gisteren op Radio 1 gehoord:
    http://www.radio1.be/programmas/fefi/210056/
    Best grappig in deze tijden van crisis.

  3. pieterr zegt:

    Bedankt voor de links!
    Hij is ook te zien in de RTBF reportage waar ik naar wees.

  4. Liesbet zegt:

    Oh ja, had ik even over het hoofd gezien.
    Die links komen van pas voor de extreme flaminganten die het verhaal achter de verkoop liever in het Vlaams dan in het Frans horen. 😉

  5. gerda zegt:

    Vond het toch een grappiges stunt…!

  6. Benjamin zegt:

    Inderdaad, was eenvoudig maar erg leuk…

  7. Pingback: Hoofdstad te koop « Om ter saaist

Geef een reactie

