Pilootje spelen met Google Earth Flight Simulator: zo moet het dus

H heeft afgelopen weekend zitten spelen met de pas ontdekte Google Earth Flight Simulator, net zoals duizenden anderen geo-freaks (dat zijn mensen die altijd een kompas meenemen als ze verder dan 100m de deur uitgaan).

Met gemengde resultaten: hij slaagde erin om vanuit Londen onze contreien te bereiken, maar een kotszakje ware geen overbodige luxe geweest (dat vliegtuig was niet stabiel te krijgen). En in plaats van ermee in zijn eigen flat te laten crashen zoals gepland (ik zat al angstig naar buiten te kijken), is hij roemloos in de zee gestort. In onderstaand instructiefilmpje zie je hoe het wel moet, ik citeer:

In dit filmpje laat Frank Taylor zien wat je kunt bereiken als je een stevige computer hebt én weet hoe je moet vliegen. Indrukwekkend. Niet alleen weet hij moeiteloos op te stijgen en weer op het vliegveld te landen, het tweede deel waar hij met de straaljager tussen de bergen door vliegt geeft echt het gevoel dat hij intussen door zijn cockpit naar buiten kijkt en beter kan zien waar hij naar toe gaat dan dat wij dat in het filmpje kunnen zien.

Ter verdediging van H: Google Earth heeft nog geen 3D-weergave van zijn woonst…

Dit bericht werd geplaatst in crashen, Flight simulator, Google earth, Google Earth Flight Simulator, landen, Londen, luchthaven, opstijgen, P, Piloot, vliegen. Bookmark de permalink .

10 reacties op Pilootje spelen met Google Earth Flight Simulator: zo moet het dus

  1. hidh zegt:

    En! Hij gebruikt zijn muis! De stapjes die je met de pijltjestoetsen maakt zijn ook gewoon te groot om het ding stabiel te krijgen.

  2. Denzel zegt:

    Alleen wat ik niet snap, is hoe je nou 3d huisjes en flats en alles kan zien TIJDENS het vliegen. Dat lukt bij mij niet echt. Kan een van jullie mij helpen? alvast bedankt

  3. Anoniem zegt:

    Mij lukt het niet het vliegtuig recht te laten vliegen. Dan moet ik steeds naar links en dan naar rechts en dan weer en weer en weer… enz…

    Gr. Anoniem = A.N.O.N.I.E.M.

  4. rico zegt:

    heey ik ben net begonnen en heb het opgestart maar mijn vliegtuig gaat niet rijden hoe moet je hem in beweging laten komen

    gr

  5. Brecht zegt:

    ik krijg mijn vliegtuig niet gestart hoe doe ik dat?? ;o

    Bedankt alvast

  6. Anoniem zegt:

    hoe moet je da instaleren?

  7. julia mulder zegt:

    hoe installeer je dit?????
    het lijkt me namelijk heel leuk

  8. ilias zegt:

    je download google earth en dan naar extras bij google earth en da klik op vluchtsimulator

  9. jitse zegt:

    vliegtuig starten is page up stoppen is page down als je links op je scherm aan 300 zit moet je op het pijltje naar beneden drukken en je vliegt de rest wijst zicht wel uit

  10. pei yu zegt:

    hoe moet je sturen met je muis en landen

Geef een reactie

