Google’s video aanbevelingen – personalisatie op zijn best

Fantastisch toch, dat Google je zo goed kent en weet welke filmpjes je leuk vindt!

Recommendations are based on your search history, ratings and viewing patterns.

Probeer zelf maar: check je eigen aanbevelingen bij Google video (werkt alleen maar als je ingelogd bent – dat ben je meestal als je een Gmail account hebt).
Nu, gezien de serie natuurfilmpostings hier, zijn een aantal van die aanbevelingen in mijn geval niet echt een verrassing, maar toch heb ik de indruk dat ze af en toe de bal mis slaan -zo te zien aan het screenshot van mijn gepersonaliseerde voorpagina?

Google video wil me dingen doen bekijken buiten mijn normaal belangstellingsveld

(voor de geïnteresseerden: doe geen moeite)

Dit is overigens de rest van mijn lijstje:

Lijstje met Google video aanbevelingen

Dit bericht werd geplaatst in aanbevelingen, google video, googlevideo, kijkgedrag, natuurfilms, P, personalisatie, personalizatie, recommendations, seks, sex, videofilms, voorgeschiedenis, zoekgedrag, zoekhistorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Google’s video aanbevelingen – personalisatie op zijn best

  1. Pingback: Homo’s houden niet van voetbal, en andere cliché’s « Om ter saaist

  2. films zegt:

    OP http://films.opmijnpc.nl kun je niet alleen Google Videos maar ook gratis films downloaden en kijken en je kunt dan echt zelf bepalen wat je wilt zien

Geef een reactie

