Ik wil ook een baby… ik bedoel… een iPhone!

Zo schattig! Met dat mooie schermpje en al!

Dit bericht werd geplaatst in aandoenlijk, aandoenlijk makkelijk, Apple, baby, cuteness overload, filmpje, hype, interface, Iphone, P, Youtube. Bookmark de permalink .

3 reacties op Ik wil ook een baby… ik bedoel… een iPhone!

  1. hidh zegt:

    Hmmm, Kluger Hans springs to mind… of toch niet?

    Goede reclame voor Apple…

  2. Da Dame zegt:

    oooooh da kindje is geweldig met die I-pod (maar die I-pod wil ik idd ook!)

  3. sandrissimo zegt:

    Die I-phone lijkt me wel een leuk hebbeding, al zullen we er aan deze kant van de oceaan nog wel even op moeten wachten zeker? En in plaats van granny-proof, is dat ding baby-proof, van gebruiksvriendelijkheid gesproken…

Geef een reactie

