“Morgen” is altijd de drukste dag van de week

(… want vanaf morgen ga ik stoppen met uitstellen 🙂 )

Uit deze verzameling citaten over treuzelen en uitstellen:

“Tomorrow is often the busiest day of the week.”
Anonymous

“Anyone can do any amount of work providing it isn’t the work he is supposed to be doing at that moment.”
Robert Benchley

“I’m going to stop putting things off, starting tomorrow!”
Sam Levenson

Oh ja, lees niet verder dan de “humorous” quotes. De rest is nogal deprimerend als je, zoals ik, een pathologisch procrastinator bent. En uiteraard ontbreekt “Procrastinators: leaders of tomorrow“in het lijstje!

Dit bericht werd geplaatst in blijven dubben, citaten, dingen laten liggen, dubben, morgen, niet kunnen beslissen, P, procrastination, procrastinator, procrastionators, talmen, treuzelen, uitstellen, uitstelziekte. Bookmark de permalink .

5 reacties op “Morgen” is altijd de drukste dag van de week

  1. pieterr zegt:

    … en nu ben ik weg naar het belastingkantoor, mijn aangifte gaan binnensteken voor middernacht!

  2. pieterr zegt:

    Gelukkig heb ik nu mijn Mio, zodat ik niet weer zoals elk jaar verloren rij!
    Ik zal de groeten doen aan de processie procrastinators die daar elk jaar op deze nacht passeert!

  3. Pingback: Jaarlijks hoogtepunt voor last-minute mensen: de belastingbrief « Om ter saaist

  4. Imke Dielen zegt:

    Goeie voornemens… ga ik ook es aan beginnen sé

  5. Da Dame zegt:

    Ergens ben ik al voor een stuk in de opzet van de voornemens geslaagd, maar het stoppen met roken (wereldwijd verspreid voornemen) in combinatie met huidige gebeurtenissen is onmogelijk…denk dat de rest voor morgen is..weeral..

Geef een reactie

