Ik verheug er mij al op

Elke week breekt mijn hart als ik hem zo zie sukkelen met dat vreselijk onhandelbaar gedrocht. Wat zal hij blij zijn met die Senseo voor zijn verjaardag!!

Kopje koffieVreselijk ingewikkelde machine

Dit bericht werd geplaatst in cappucino, espresso, gebruiksgemak, gevaarlijke machines, ingewikkelde machines, koffie, koffiegeek, koffiejunk, La Pavoni, Pavoni, Senseo, verjaardag. Bookmark de permalink .

2 reacties op Ik verheug er mij al op

  1. hidh zegt:

    BARBAAR!! En dat na die fantastische cappuccino’s (cappuccini) die ik u bereid (zie foto)! Paarlen voor de zwijnen…. grmbll…

  2. Pingback: Parels voor de zwijnen! « Om ter saaist

Geef een reactie

