Tastbaar merkbewustzijn

Wat een mens al niet ontdekt op een Stille Zaterdag-ochtend. Die prettig aanvoelende bobbeltjes op het “trek-lipje” van de rits van mijn Fleece

ACG in Braille op treklipje Fleece

… staan daar niet voor niets. Want inderdaad:

De letters A, C en G in Braille

Ook blinden moeten tenslotte voelen met welk merk ze te doen hebben!

Nike ACG

(met dank aan Freek en Maaike voor hun degelijke uitleg over het Braille alfabet)

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in ACG, blinden, Braille, Braille alfabet, Fleece, merk, merkbewustzijn, Nike, Nike ACG, rits, ritssluiting, slechtzienden, treklipje. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tastbaar merkbewustzijn

  1. acbtv zegt:

    Hha das grappig! Zijn wel de details die het hem doen he…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s