Doe je baas een dubbel plezier: leer blind typen en raak je agressie kwijt

Probeer het zelf.

(mijn eerste poging in het makkelijkste niveau hee – via)

Dit bericht werd geplaatst in agressie, blind tikken, blind typen, flash, P, schieten, shoot-m-up, spelletje, spelletjes. Bookmark de permalink .

5 reacties op Doe je baas een dubbel plezier: leer blind typen en raak je agressie kwijt

  1. lies zegt:

    Eerste poging op het moeilijkste niveau :

    da’s toch ongeveer het dubbele 😉

  2. pieterr zegt:

    Ik sta verstomd Lies…
    ik heb het nu een paar keer geprobeerd op verschillende niveau’s, maar hoger dan 30.000 kom ik niet… ’t Zal de leeftijd en mijn van reuma krom staande vingers zijn zeker?

  3. Pingback: PIETER.org » typen

  4. Hallo zegt:

    ferrote spel is dit dit is zooo makkelijk man ??
    Alleen domme mensen doen dit

Geef een reactie

