De Standaard Podcast is geen podcast

Kijk, lieve mensen van De Standaard, het is niet dat ik geen fan ben hee: ik ben betalend abonnee en dit is al mijn derde opeenvolgende posting waar ik jullie citeer…

Maar alsjeblief, let toch een beetje op jullie taalgebruik hee:

  • een podcast, dat is iets waar je in Odeo wat van terugvindt (zoals hier)
  • een podcast, die kan je in bloglines beluisteren (zoals deze)
  • een podcast, daar kan ik gewoon mijn klankentapper aan vast hangen, en dan zuigt die zich vol met luistermateriaal voor onderweg of bij het sporten – daar moet ik niet één voor één alle bestandjes zelf gaan downloaden
  • een podcast, daar hangt dus een feed aan vast met linkjes naar de mp3’s als “enclosure

De Standaard Podcast” is geen podcast.

Zo moeilijk kan het nu toch niet zijn om er een podcast van te maken… gewoon de mp3-linkjes in de gesyndiceerde html erbij zetten en Feedburner doet de rest wel!

Dit bericht werd geplaatst in bloglines, De Standaard, De Standaard Podcast, enclosure, Feedburner, mp3 speler, Odeo, P, podcast, podcasting, RSS, web feed. Bookmark de permalink .

2 reacties op De Standaard Podcast is geen podcast

  1. David zegt:

    Zeg het hen maar ‘ns goed! 🙂

Plaats een reactie