Gay-O-Meter – 46% Homo

gay-o-meter

Moet ik nu een herexamen? (via)

Dit bericht werd geplaatst in BBC, Channel Four, channel4, gay, Gay-O-Meter, gebuisd, holebi, homo, onvoldoende, zelftest. Bookmark de permalink .

11 reacties op Gay-O-Meter – 46% Homo

  1. pieterr zegt:

    33%??
    Sja, dàt kan niet meer gedelibereerd worden vrees ik!

  2. joen zegt:

    66%! Wie doet beter?

  3. stijn v. zegt:

    13%

    “You’re a walking, taking, red-blooded hetero guy. Jus way too straight for these modern times mate!”

    Ik verwachtte meer.

  4. niggle zegt:

    ook 13%

    is dat goed of slecht? 🙂

  5. pieterr zegt:

    hmhm, hmhm…
    Eénzijdigheid is nooit goed hee…

  6. nederkrant zegt:

    Ik heb me laten vertellen dat zoiets als zuiver heteroseksueel niet bestaat.

  7. bing zegt:

    de test zegt 56%
    dus ja…

  8. Someone zegt:

    70%, maar gewoon omdat er te weinig antwoorden zijn op sommige vragen

Geef een reactie

