SMS-stokje: ter archivering van uw dierbaarste herinneringen

Uit “rouwproces“, over ter ziele gegane GSM:

Al mijn opgespaarde smsjes (waaronder het eerste dat youri mij ooit stuurde! *crowd grijpt naar zakdoek*) zijn verdwenen.

Inderdaad. Geen apparaat beter levensgezel en -getuige dan je gsm. Niets zo intiem als je sms-jes.

Maar toch zo kwetsbaar. Telefoon geeft de geest, sms’jes kwijt. Opslaan op je SIM-kaart om mee te nemen naar een volgend toestel? Prima – maar op die SIM-kaart kunnen er maar een paar op – en ook die kan verloren of stuk raken.

Dus: archiveer uw dierbaarste sms-jes. Zet ze desnoods op het web en laat ze backuppen door Google en de hele wereld. En geef de boodschap blogstokjesgewijs door.

Alvast mijn 2 oudste sms’jes:

Het komt altijd gelegen! En? Nog eens 48 uur?
(vorig lief, september 2000, toen we voor de eerste keer het een weekend met elkaar hadden uitgehouden)

Ook explosie op Capitol Hill…
(huidig lief, september 2001, mijn sms-nieuwslijn op die bewuste bewogen dag)

Stokje voor

Dit bericht werd geplaatst in archief, backup, blogstokje, geheugen, gsm, herinnering, herinneringen, P, SIM card, SIM-kaart, SIMkaart, sms, sms'jes, stokje, telefoon, weblogstokje. Bookmark de permalink .

7 reacties op SMS-stokje: ter archivering van uw dierbaarste herinneringen

  1. Pingback: Lichtgeraakt. » Blog Archive » Short Message Secrets.

  2. Lord cms zegt:

    aangezien ik maar tien smsjes kan opslaan delete ik dergelijke nonsens altijd meteen
    ik communiceer via sms om vlug iets te zeggen, niet om mij intiemste zielroerselen gelijk een overjaarse puber kenbaar te maken…

    allez ja, er is ooit een uitzondering geweest
    het antwoord ehb ik zoals altijd meteen gewist na ontvangst, maar ‘tzit nog altijd in mijn geheugen 😉

  3. Pingback: blogwolf » essemmessen!

  4. Pingback: Part of tree » Depechie’s outing

  5. Pingback: PieterC » Blog Archive » Stokje

  6. Terrell zegt:

    Can anyone recommend me?
    I need an free sms service for my homepage.
    I am seeking one with the option to change the design(for a bit).
    Thanks a million!

  7. Pingback: Onnozelheid mag!

Geef een reactie

