Wie schrijft, die krijgt*

Nee, geen late boekenbeursbespreking, gewoon een posting uit grof geldgewin.

Want wat ziet mijn lodderig oog? De vriendelijke mensen van Reviewme geven zomaar eventjes 25.000 dollar weg!

25.000 dollar om weg te geven

Waarom doen ze dat? Wel, om bloggers zoals u en mij te lokken. En die dan te vragen om eens een site te bespreken, of een film, of een auto, whatever…

Het eerste product dat je mag bespreken… is de site reviewme.com zelf. Zolang hun 25.000 euro niet op is (ze zijn al drie dagen bezig met geld uitdelen) kan je je aanmelden en een besprekinkje posten. Wat je daarvoor in ruil krijgt, hangt af van de “belangrijkheid” van je blog: aantal inkomende links, abonnees van je feed…

Het bedrijf dat de bespreking vraagt, betaalt, en Reviewme.com strijkt de helft van de premie op. Een bespreking door deze saaie mannen kost dus 60 dollar, waarvan wij dus 30 dollar krijgen, net voldoende om… met zijn tweeën naar de film te gaan en nog iemand mee uit te vragen.

Omtersaaist kost 60 dollar

Je mag het product afkraken als je wil, als je maar 200 woorden bij elkaar schrijft. En je moet vermelden dat je ervoor betaald wordt, kwestie van het allemaal transparant en eerlijk te houden en zo!

Iets voor studenten met een eeuwig geldtekort? Trakteer mij een virtueel pintje als het wat oplevert…

* sorry, ik kon het niet laten te variëren op mijn blogvennoot

Dit bericht werd geplaatst in bespreking, bloggen, geld, geld verdienen, geld verdienen met bloggen, P, review, reviewme, reviewme.com, wie schrijft die blijft. Bookmark de permalink .

20 reacties op Wie schrijft, die krijgt*

  1. dramoghe zegt:

    We zullen eens zien wat dat geeft.. Bedankt voor de tip 😉

  2. Asfaltkonijn zegt:

    Eeuwig geldtekort .. hahahaha! (evil lach ..)

  3. Peter zegt:

    Allé, bij mij is’t maar 40$ waarvan 20$ voor mij. Nu ja, is wel tof natuurlijk, maar op basis van wat kunnen ze dat zo automatisch bepalen?

  4. pieterr zegt:

    @Peter: op basis van technorati links, bloglines subscribers, alexa gemeten bezoekers naar het schijnt.
    Draai uw blog maar eens door de fruitpers op
    http://www.text-link-ads.com/blog_juice/index.php

  5. Rikea zegt:

    Héhé. Daar zou ik wel een droogrek mee kunnen kopen, natuurlijk.

  6. Pingback: ReviewMe « Dramoghe

  7. Bloekie zegt:

    Merci voor de reclame onder de letter “g”.

    Alsnog:

    Vanavond.
    ’t Elixir (Leuven).
    Vanaf 22 uur.
    Gratis inkom.
    Pintjes en cola (en soortgenoten) aan 1 euro.
    Wodkaredbull aan anderhalve euro.

    Komen jullie ook?

  8. Pingback: Schuppe.be: Tom’s blog

  9. Pingback: Iphi » Archive » Dubbelpost o.w.v. gebrek aan erkenning door ReviewMe

  10. De fruitpers? Cool!

    Ik haal blijkbaar 0.9:
    – bloglines: 10
    – Alexa: 1,801,603

    Met technorati hou ik mij niet bezig, waardoor die dingen terecht nul zijn.

  11. Pingback: Review the reviewer » Depechie’s outing

  12. Ah, op de fruitpers staan de technorati waarden op nul bij mij.

    Nu ja, ik stuur wel een ping naar technorati, maar gebruik geen tags.

  13. pieterr zegt:

    niks met die tags te maken hoor…
    gewoon uw blogplatform dat niet zo goed overeenkomt met Technorati.
    Kijk maar naar het verschil tussen:
    http://technorati.com/search/peterdedecker.net%2Fblog%2Findex.php?sub=toolsearch
    en
    http://technorati.com/search/peterdedecker.net%2Fblog%2F
    Van de eerste url denkt technorati dat het gewoon een link is , van de tweede heeft hij door dat het de url van de blog zelf is.
    Als uw RSS feed
    <channel>
    <title>Peter’s Blog</title>
    <link>http://peterdedecker.net/blog/</link&gt;
    zou hebben ipv
    <channel>
    <title>Peter’s Blog</title>
    <link>http://peterdedecker.net/blog/index.php</link&gt;
    dan zou het opgelost zijn.

    Denk ik 🙂

  14. Peter zegt:

    Ah, rare toeren.

    Ik ga eens kijken of ik dat kan veranderen. Zal waarschijnlijk in de code moeten duiken…

    Bedankt!

  15. Peter zegt:

    Humm, ik kan ’t alleen maar oplossen met smerige truukjes (stringreplace ed) en moet zien dat de boel nog werkt voor de commentaarfeeds en de feed van Lynn ed. Geen zin in iets complex.

    Ik zal ’t eens doorgeven aan de devs 🙂

  16. Peter zegt:

    Ha, ’t is mij toch gelukt!

    Sorry voor de spam ondertussen 😉

  17. Peter zegt:

    Wow, hip, direct van 0.9 naar 1.8 met technorati score 109,327 voor 107 links, cool…

    Jammergenoeg heb ik ’t weer moeten aanpassen, doorklikken op een post werkte niet meer. Ik ga nog eens moeten knoeien met stubs 🙂

  18. Pingback: Waarmee is het goed zaken doen in de economische crisis? « Om ter saaist

Geef een reactie

