Geef je oude boeken een nieuw leven!

Ipod-, pda-, of telefoonhouder:

Nieuwe toepassing voor papieren boeken

Voordelen:

  • goedkoop
  • recyclage
  • valt niet op: is dus diefstalveilig en je raakt er mee binnen op school
  • is zacht en stevig tegelijk, goeie bescherming
  • imagoversterkend en personaliseerbaar: kies een boek dat bij jou of bij je mood past

(via, volledige instructies hier)

Dit bericht werd geplaatst in bescherming, boek, doe het zelf, gsm, hardcase, ipod, mp3 player, mp3 speler, mp3speler, P, pda, zakcomputer. Bookmark de permalink .

6 reacties op Geef je oude boeken een nieuw leven!

  1. Mich zegt:

    Vergis ik mij of is dit een Zen 🙂 ?

  2. pieterr zegt:

    Oh dat zou best kunnen. Ik heb trouwens ook een Zen.
    Maar Ipod is zowat een generieke naam geworden hee (ook al mag het niet van Apple), net zoals Google(n), Tipp-ex, Kodak, Polaroid, enz… generieke namen geworden zijn 🙂 (en ook al mag het niet van Google!)

  3. detender zegt:

    Zen of Ipod, maakt niet uit. Maar in welk boek heb je gesneden ?

  4. pieterr zegt:

    (nog) geen JP :-).
    fotootje komt van ’t internet!

  5. pieterr zegt:

    (maar mijn lief vindt dat ik best wel een boek van Richard Dawkins mag versnijden – hmm, hoe moet ik dat nu interpreteren…)

  6. *Wat zou ik allemaal niet kwijtkunnen in mijn gele gids* mijmert pierre

Geef een reactie

