Spyware, anyone?

Altijd al een James Bond in jezelf gezien? Dit is je kans!

De Nederlandse AIVD (Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst) zoekt nieuwe medewerkers. Wie wil weten of hij/zij geschikt is voor het vak kan op de AIVD-website on-line een test doen.

Toch heb ik zo mijn twijfels. De test doet het namelijk wel in Internet Explorer, maar niet in Firefox. En de echte James Bond zou toch wel een veilige webbrowser gebruikt hebben?

Dit bericht werd geplaatst in AIVD, geheime dienst, H, James Bond, Nederland, spectre, spyware. Bookmark de permalink .

3 reacties op Spyware, anyone?

  1. Tom zegt:

    Werkt perfect in FF bij mij. Het is een flash-ding, dus zou overal moeten werken eigenlijk

  2. pieterr zegt:

    Hmmm,
    zowel geprobeerd in Firefox (1.5.07), als in Flock (0.7.6).
    Geen reactie op geklik op of rond blauwe pijltje “start de test”
    Flash: “version 8,0,24,0 installed” (zie http://www.macromedia.com/software/flash/about/)

  3. hidh zegt:

    Vreemd! Bij mij start in Firefox het Flash-dingetje wel netjes op, maar reageert het vervolgens nergens meer op als ik op de knopjes klik.

Geef een reactie

