Boe roepen is gemakkelijk, bedenk zelf eens een slogan

Kaartje van kandidaat Sven Vercammen, CD&V Sint-Katelijne Waver.

Kaartje van D66 bij de laatste Europese verkiezingen:

Alvast geen propagandaplagiaat te noemen, in de Vlaamse versie staat “gemakkelijk” :-). Soit, het zal wel geen sinecure zijn een slogan te verzinnen waar nog nooit iemand eerder op gekomen is, maar het is wel een leuk blogidee: verzamelen van “opvallende gelijkenissen” in campagnemateriaal.

Misschien iets voor Rik Boey, nu die een beetje uitgekeken lijkt op zijn “verdachte logo’s”-jacht?

(n.a.v. Michels affichebespreking)

Dit bericht werd geplaatst in kaartjes, P, plagiaat, propaganda, verkiezingen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Boe roepen is gemakkelijk, bedenk zelf eens een slogan

  1. Boey roepen is gemakkelijk?

  2. pieterr zegt:

    Strijk.

    (en ja ge hebt gelijk, makkelijker dan zelf eens iets systematisch te doen 🙂 )

  3. Rikea zegt:

    Iedereen komt als je Boey roept. Ik toch alvast.

    Een fijn idee! Velen gingen je al voor, maar een echte verzameling is er nog niet aangelegd. En er wordt serieus wat afgekeken bij die campagneposters!

    (Uitgekeken? Ik? Om het op zijn lvb te zeggen: dat is maar een “hobbyprojectje”. Ik kijk al heel mijn leven uit en ik zal blijven uitkijken tot ik ben uitgekeken.)

Geef een reactie

