En ik die dacht dat mIRC iets van 10 jaar geleden was!

Maar nee hoor, het is nog hot as hell! (via)

Dit bericht werd geplaatst in bot, filmpje, google video, googlevideo, mIRC, P, song. Bookmark de permalink .

4 reacties op En ik die dacht dat mIRC iets van 10 jaar geleden was!

  1. PvC zegt:

    Pieterr, hier moet je even mee helpen: wat is een bot (een blonde del ofzo?) en wat is mIRC ???

  2. pieterr zegt:

    Jow PvC, nu laat je je toch kennen als newbie hoor, een bot is een deelnemer op een irc chatkanaal die gewoon een computer is, mIRC is gewoon een populair programma waarmee je op het wereldwijde chatnetwerk irc gaat zitten…

  3. PvC zegt:

    Ik weet het, Pieterr, ik ben echt wel een lulletje rozewater als het op internet aankomt.

  4. xixarro zegt:

    Mijn God! Wat een foute clip!

Geef een reactie

