Bloggen in het Limburgs

Dacht ik even dat iemand een practical joke had uitgehaald met de kerels achter WordPress.com

Wordpress_limburgs

… maar neen, Limburgs is echt wel een officiële taal volgens de ISO 639 standaard!

ISO_wikipedia_limburgs

Dit bericht werd geplaatst in bloggen, limburgs, P, taal. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bloggen in het Limburgs

  1. dirtyjos zegt:

    Natuurlijk zijn wij een echte taal machtig!

    Veel verschil zit er niet in die versie hoor, gaat alleen wat trager.

    Ha! Zelfspot!

  2. pieterr zegt:

    Wel ik kan er best inkomen… ooit nog een Limburgs lief gehad (Beringen of Genk, precies weet ik het niet meer) en ik snapte niets van mijn schoonmoeder!

    Maar wat me nu nieuwsgierig maakt… hoe ben je op deze oude posting gesukkeld?

Geef een reactie

