Weekendje gescheiden… (2)

Rugslag startZelf had ik zondag dan weer de hele dag een zwemtoernooi van mijn eigen en nog twee andere homo-zwemclubs. Life can be tough…

(Nou goed, wel als de jury je 200m schoolslag afkeurt omdat je één keer net even te laat beseft dat je bij keerpunten met twee handen tegelijk moet aantikken… grmbl…)

Dit bericht werd geplaatst in H, toernooi, zwemmen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Weekendje gescheiden… (2)

  1. PvC zegt:

    Breek nou mijn klomp?! Bestaat zoiets als homo en lesbo zwemclubs? En die arme hetero’s en bi’s dan? In mijn vroegere zwemclub zat tenminste zowat van alles, straf hé 🙂

    En eindelijk heb ik door dat ik m’n initialen hier al continu verkeerd zet.

  2. hidh zegt:

    Tja, dat is inderdaad een terugkerend onderwerp van discussie – ook onder holebi’s. De teneur van het tegenargument is: Of ze dat nu zo willen of niet, hetero’s overheersen louter door hun aandeel van 95% in de bevolking al vrijwel al het maatschappelijk verkeer. Dus laat ons nou voor één keer ook eens ergens in de meerderheid zijn.

    Overigens heeft de betreffende club ook enkele hetero-leden!

  3. PvC zegt:

    Dan is het ok:-) Maar ik blijf het ergens wel raar vinden, omdat het volgens mij weinig zin heeft een meerderheid te willen in een of andere sportclub. Zwemmen homo’s dan sneller dan hetero’s? Is er een groot gevaar als ze samen de douches betreden, etc, etc..? Zo werk je toch ‘vervreemding’ in de hand?

  4. hidh zegt:

    Vervreemding werkt het zeker niet in de hand: we nemen toch immers al 95% van de tijd deel aan jullie heteromaatschappij met je gepraat over kinderen? 😉 Zo’n club is er gewoon voor het sociale aspect, niet meer dan een paar uurtjes per week.

  5. PvC zegt:

    Ik vind praten over kinderen gewoon ondraaglijk; ben nooit geintresseerd geweest in de analyse van hun stoelgang, het aantal oprispingetjes ze na de maaltijd nodig hebben of de aankoop van een eerste behaatje. Maar die paar uurtjes wezen je gegund, vriend H., ik pleeg me ook soms een paar uurtjes per week in te laten met gay-vrienden en vergeet voorwaar constant dat ze gay zijn, want ze lijken zo normaal ;-). Trouwens, wie is gay, wie is hetero, ik vraag het me eigenlijk weinig af.

Geef een reactie

